maanantai 29. lokakuuta 2012

Putiikki Rannalla

Mun piti jo viime viikon puolella tulla kertomaan siitä, kuinka Putiikki Rannalla- kenkämyymälässä on tapahtunut vesivahinko ja kaikki kengät ovat -40%! Allekirjoittanut kävi hakemassa sieltä jo kahdet nilkkurit, joista laitan kuvia illalla tulemaan (nyt olen koulussa sijoitustoiminnan kurssilla..).



Ostin myös Jyväskylän kodin ykkösestä maailman ihanimman Finlaysonin peiton, jonka alla nukuin viime yönä ensimmäisen kerran ja se oli ihana. Teki pahaa nousta ja lähteä kouluun! Jos nyt rehellisiä ollaan niin ostin syysloman aikana aika paljon kaikkee muutakin, mutta tarkastellaan niitä lähemmin joskus toiste :)

Minä jatkan nyt sijoitusharjoituksia, niin muistakaa kattoo illalla vielä kuvat mun uusista kengistä ja jos olette suuntaamassa tänään tai viimeistään huomenna Tampereelle niin käykää tyhjentämässä se putiikki, että he pääsevät aloittamaan vesivahingon korjaamisen. Sitä voi oikeastaan ajatella päivän hyvänä työnä! Minä ainakin ajattelen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti