torstai 12. heinäkuuta 2012

Treffi-ilta

Sunnuntaina ollaan Laurin kanssa seurusteltu puoli vuotta, ja koska töiden ja muiden erinäisten esteiden vuoksi ei voida viikonloppua viettää yhdessä, vietettiin eilen "puolivuotispäivää". Olin ensin päivän töissä, mutta sen jälkeen päästiinkin jo leffaan kattoon Ice Age nelosta aitiopaikoilta. Olin varannu paikat sieltä aitiosta etukäteen, niin saatiin olla rauhassa, ei tarvinu kurkotella kenenkään päiden yli ja tuolit oli ihanan isot ja pehmeet ja tilaa oli jaloillekkin kunnolla. Täytyy kyllä sanoo, että ihan hyvin olis voinu lopettaa ton leikin siihen kolmanteen leffaan. Oli siinä jotain ihan hauskoja juttuja, mutta joko mää oon kasvanu aikuiseks tai sitten tän leffan tekijät ei oo jaksanu enää oikein yrittää..


Jokatapauksessa oli silti kivaa käydä leffassa, eikä se ollu niin huono, että olis tullu paha mieli. Sen jälkeen lähdettiin Rossoon syömään, josta olin varannu meille pöydän. Siellä meillä oli pöytä katettuna ja kuohuviintä tuotiin pöytään. Kynttilänkin olivat laittaneet pöytään kun varatessa pyysin  <3 Siellä romanttisesti syötiin ja juotiin viiniä, jonka jälkeen lähdettiinkin Amarilloon juomaan vielä vähän skumppaa ja appelsiiniomenamargaritaa (tai siis minä join, Lauri joi bisseä...). Sieltä mentiin vielä Kharman kautta ajoissa kotiin :) Oli kyllä ihana ilta ja tuli vähän paha mieli, kun Lauri lähti tänään takasin Tampereelle. Tää etäsuhdejuttu on kyllä välillä aika syvältä.

Huomenna meenkin sitten kampaajalle ottaan vähän lisää raitoja tukkaan ja sit mun mamma tuleekin Mikkeliin mun luokse ja sit vietetään tyttöjenilta ja mennään ainakin tohon kesäteatteriin kattomaan rikkaan rakkaus- nimistä näytelmää. Se tosiaan kuuluu tohon meidän parvekkeelle ja sen on parasta olla hyvä, koska se kestää suurinpiirtein kolme tuntia. Nytkin laulu ja aploodit raikaa !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti