tiistai 5. kesäkuuta 2012

Essie

Hei vain pitkästä aikaa. Oon tosi reippaasti viettänyt kiertolaiselämää viimeiset kaksi ja puoli viikkoa, kamerakin on ollut mukana kokoajan, en vain ole käyttänyt sitä. Mitään kovin ihmeellistä ei ole tapahtunut, mutta kivaa on silti ollut. Tosin sain mun kavereilta myöhästyneenä synttärilahjana Koskikeskuksen KoskiBeautyyn lahjakortin kasvohierontaan, joka muuten oli ihana, ja itse tehdyn taulun, joka on täynnä muistoja. Siitä voisin laittaa kuvan myöhemmin.

Se mistä halusin varsinaisesti tulla kirjoittamaan on Essien kynsilakat. Määhän rakastan kynsilakkoja ja oon viime aikoina pannut merkille tämän kyseisen merkin markkinavalloituksen. Oon ymmärtänyt, että kyseessä pitäisi olla todella kestävä, kiiltävä ja muutenkin hyvä kynsilakkamerkki, jota ammattilaisetkin käyttää. Hinta on muistaakseni 16 euron paikkeilla. Jokatapauksessa, pikkusiskoni kanssa ollaan pari päivää selailtu ja ihasteltu tuolta nettisivuilta noita upeita sävyjä, joita on jopa vähän alle 300 ! Miettikää !


Mun ostoskoriin on päätymässä tällä hetkellä ainakin Shop Till I Drop, Fifht Avenue ja Nude Beach. Näillä aijon kokeilla, että onko nämä oikeasti niin hyviä kun väitetään ja voinko näin ollen jatkossakin ostaa näitä hauskoilla nimillä varustettuja lakkoja. Toivon, että voin, koska mulla on vielä tuhat väriä, joita haluan koittaa !




Lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, että kunhan saan nämä käsiini, teen oikein kunnon koosteen, niin tiedätte tekin, onko nämä oikeasti niin hyviä kun väitetään.

 JOS SANANI SYÖN, NIIN MÖRÖKÖLLI MINUT VIEKÖÖN !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti