keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

No place in the world that can compare

Voi luoja selvisin kotiin viikon New Yorkin matkalta ja kahdeksan tunnin lennot edestakaisin taittui myös yllättävän kevyesti. Voin kertoo, että nyt väsyttää ihan hirveesti. Päivällä nukkuminen on mun mielestä vaan jotenkin turhauttavaa, enkä osaa nukahtaa valosella. Tosin aikalailla 24 tuntia valvomista alkaa olla kellossa, kun tosiaan matka kohti kotia Manhattanilta alkoi eilen.

Mun 22-vuotis synttäritkin oli ja meni nykissä vähän huonoissa tunnelmissa, kun mun matkakumppani eli mun siskopuoli sai ruokamyrkytyksen ja yrppäs sitten koko yön ja päivän. Sain kyllä ihania lahjuksia korvaukseksi, mutta siitä myöhemmin yksityiskohtaisemmin, samoin kun muustakin reissusta kuvien kera.

Eli elossa siis ollaan, joten siirrytäämpäs tärkeämpään aiheeseen, nimittäin luin iltalehestä, että salkkareissa on tulossa TAAS aika jännittävä jakso ! En oikein tiiä, että pitäiskö jännityksen takia valvoo vielä salkkareitten yli vai alkaako salkkaridraama olla jo ihan hitusen liikaa.. Älkää käsittäkö väärin, nimittäin oon salkkarifani henkeen ja vereen, mutta rajansa kai kaikella.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti