torstai 16. helmikuuta 2012

LOVE LOVE LOVE

Ihanaa ystävänpäivää kaikille ! Vähän myöhässä tosin, mutta haitanneeko tuo. Meillä ainakin ystävänpäivän juhlien jäljet näkyy yhä valtavana tiskivuorena, pullojen sekamelskana ja pikaruokapakettien muodossa.

Mulla oli mahtavin ystävänpäivä ikinä. Sain poikkiksen tänne Mikkeliin oleilemaan mun kanssa ja koska se on maailman kaikkeuden upein poikaystävä, se leipoi mulle yllätykseksi kakun ja toi kukkia <3 sain myös irtopohjavuoan ja patakintaan.. Sen mielestä sellasia muka tarvii olla ?? en tajua.




Nämä herkut saatiin helposti tuhottua juhlinnan aikana. Jostain syystä itse kemuista ei ole yhtään kuvaa, mutta hauskaa oli. Mulla on täällä kyllä ihania ystäviä <3 Ja miettikää ! Normaalisti en saa koskaan kukkia, mutta tiistaina sain jopa kahdesti. Karoliina oli niin hellyyttävä, että päätti muistaa mua ja Jasminia myöskin kukkakimpulla, joka tuossa alapuolella komeilee. Ompas kaikki nyt ihanaa :D


Oikeesti kaikki ei enää todellakaan ole ihanaa. Nappasin nimittäin onnekseni jostain maailman kauheimman flunssan. Vuoteenomana tässä on pari päivää jo kohta kulunut, eikä loppua näy. Toivottavasti tää loppuu pian !

2 kommenttia:

  1. Aww miten ihana poikaystävä sulla! Teki kakun ja vielä noin hyvännäkösen, haha :)

    ♥ Donna / http://andrevei.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Se kyllä kieltämättä on aika mahtava :D käyn katsastamassa samantien blogisi ;)

    VastaaPoista