torstai 20. lokakuuta 2011

Haastettu

Sain Completely incomplete- blogin pitäjältä haasteen kertoa itsestäni kahdeksan asiaa, joten tehdäämpä tämä nyt sitten pois alta ! Kiitokset tästä :)


  • kiittää tunnustuksen antajaa
  • antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
  • ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta
  • kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään 


1. Olen koukussa Pepsi Maxiin. Meillä meneekin kämppikseni kanssa noin 10 litraa pepsiä viikossa.


2. Olen äärimmäisen huono rahan käyttäjä. 


3. Olen rikkonut jo kaksi mokkulaa ja tälläkin hetkellä dataan kämppiksen netillä.


4. Haaveilen jatkuvasti New Yorkiin lähtemisestä.


5. Rakastan elokuvien ja sarjojen ostamista ja niiden katsomista miljoona kertaa uudestaan. Tänäänkin aloitin aamuni katsomlla täydellisiä naisia.


6. Olen päättänyt alkaa taas lukea kirjoja. Se on aina jäänyt vähän taka-alalle. Erityisesti nautin kylvyssä lukemisesta.


7. Minulle tulee huono omatunto, jos kämppis Jasmin lähtee lenkille ja jään itse kotiin.


8. Huomenna mulla on yksi tunti koulua ja sen jälkeen lähden äitin hoteisiin Jämsään viikoksi :)




Huh, olipas yllättävän hankalaa ! En nyt jaksa haastaa ketään, mutta napatkaa itsellenne ihmeessä. 
Minä jatkan nyt mun vapaapäivän viettämista (täydellisten naisten katsomista).



1 kommentti:

  1. Mun pitäis kans lukea enemmän kirjoja, kirjahyllyssäkin on ainakin muutama pokkari tai kirja joita ei oo tullut vielä luettua. Samoin elokuvia pitäis katsella enemmän, niitäkin löytyy hyllystä katsomattomia ihan liikaa.

    VastaaPoista