torstai 18. elokuuta 2011

Haaste day 13

TÄLLÄ VIIKOLLA

Haaasteen tekeminen on näköjään jäänyt kokonaan unholaan, mutta yritetäänpä herätellä se sieltä taas eloon.

Tällä viikolla olen löytänyt vuokralaiset mun omaan kotikolooni, jonka joudun hylkäämään kylmästi ja muuttamaan takaisin Mikkeliin. Vuokrasopimukset olisi tarkoitus allekirjoitella tänään. Miettikää kuinka kätevästi se vielä kävi ! Laitoin facebookkiin, että tällainen asunto olis vapaana, hankkikaa mulle vuokralaiset. No, muutama tunti myöhemmin mun tulevat vuokralaiset oli käyny kattomassa tän ja alustavat diilit oli tehty. On toi naamakirja vaan yllättävän kätevä väline !
Tällä viikolla olen myös käynyt melkein päivittäin täyttämässä kirpparipöytääni. Muutto alkaa painaa päälle niin kovasti, että alkaa taas ahdistaa tämä tavaramäärä. Tuntuu helpommalta myydä tavaraa, kuin siirtää paikasta toiseen. Tällä kertaa oon myös päättäny, että yksikään ylimääräinen paperilappunen tai ruma koriste-esine ei seuraa mua Mikkeliin, vaan menee suoraan roskikseen. Tai kirpparille..

weheartit.com


Tällä viikolla aijon vielä viedä huuto.netissä menneitä tavaroita postiin, hakea sittarista pahvilaatikoita, ajaa Tampereelle, mennä solariumiin ja sen jälkeen pian Blockfesteille :) tai siis nämä edelliset teen huomenna. Lauantaina julitaan lisää perhe RantanenMalinenHaljalan tupareita. Sunnuntaina täytyykin ajaa takaisin Jämsän kotiin, mutta ilmeisesti Helsinki-Vantaan kautta. Pikkusisko lähti Englantiin, niin täytyyhän se saada sieltä vielä kotiin.

Huh oliskohan siinä kaikki ? Toivottavasti, koska en ehkä jaksais/ kerkeis tekemään enää enempää :D
Ensiviikolla tapahtuu kyllä ehkä vielä aikapaljon jännittevämpiä asioita, mutta kerrotaan niistä sitten erikseen joskus. 

Tässä siis haasteen tehtävät, jotka on vielä jäljellä:
Päivä 1 - Esittele itsesi
Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla

Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki


PS. Mun shoppailulakko meni niin pilalle kun voi vaan mennä :( Eilen multa lähti vahingossa nellylle tilaus, mutta onneks niitä voi palauttaa jos ei ookkaan hyviä ! Ja sitäpaitsi pakkohan mun on saada uusia kouluvaatteita.


Huuda, kun tarviit mua.
Ja mä lupaan sulle, etten mä tarvi ketään
muuta ku sua.
Ja lupaan, etten mä suutele ku sun
suuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti