sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

vieläkin rallihumua

Eilen oli rallien loppuhuipennus ja pakkohan myös minun oli kantaa korteni kekoon ! Eli parin kaverin kanssa laitettiin pöytä koreeksi, nautittiin 2 litraa kuoharia, pelattiin korttia ja loppujen lopuks löydettiin ittemme paikallisesta baarista.

Harmittaa ettei mulla oo eiliseltä yhtään asukuvaa, koska olin varmaan ensimmäistä kertaa elämässäni baarissa balleriinat jalassa ! Käytän muutenkin aina korkokenkiä, niin voitteko kuvitella sen fiiliksen kun joudut kattomaan kaikkia ylöspäin kun aina ennen on ollu samalla tasolla tai korkeemmalla? Yllätyin oikein kun oon pitäny paikallisia ihmisiä tosi lyhyinä verrattuna muualla asuviin, ite olen kuitenkin 168 senttiä pitkä ja olinkin lyhyt.






Kameran asetukset vähän ollu hukassa näköjään, mutta mitäpä siitä ! Oli hauska ilta, ruoka oli hyvää ja seura vielä parempaa. Opin uuden korttipelinkin !


Miten niin joku sänkysi alla
ootko tehny solmun mieleen 
rauha murusina maailmalla 
saanut pelosta kumppanin viereen
sydän ei aukee sitä suojaamalla
laula tuska pois tuudittamalla 
hyvässä sylissä taivaan alla, turvassa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti