keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Day 11

SISARUKSENI

Itse olen tästä parvesta vanhin kolmesta. Kaks jälkimmäistä on mun pikkusiskot Anna ja Eeva.


 Anna on meistä keskimmäinen ja tällä hetkellä 19-vuotias. Ikäeroa meillä ei onneksi ole paljoa, koska pienenä oli hauska, kun paras kaveri oli kotona. Meillä oli pienenä ihan uskomattomia leikkejä ja nykyäänkin vielä kun nähään, niin juttujen laatu laskee tasoaan miljoonalla ja melkein aina on mielettömän hauskaa ! Muut ei oikein taida aina ymmärtää niitä, mutta ehkä se tekeekin niistä leikeistä hauskimpia.












Eeva onkin se meidän beibi, iältään 16vuotta. Ikäeroa meillä on niinkin paljon kuin neljä vuotta, joka pienenä kyllä tuntui aika paljolta. Ihan kakarana Eeva ei oikein päässyt mun ja Annan leikkeihin mukaan, mutta nykyään pystytään puhumaan oikeestaan kaikesta, niistä vaikeista ja kivoistakin asioista. Siitä oon aika onnellinen.







Leo mun mielestä lasketaan perheeseen ja mun mielestä se menee sisaruksiin, koska äiti on myös sille äiti. Leo on kuusi vuotias ja vieläkin yhtä hölmö kun vauvana. Se on meille kaikille äärimmäisen rakas ja meidän perheen ainut poika.











Siinä olikin mun pieni, mutta onnellinen perhe. En luopuisi näistä mistään hinnasta ja ne on kaikki mulle äärettömän rakkaita. En oo ite asunu kotona moneen vuoteen, mutta vieläkin kun menee käymään, niin tuntuu siltä että menee nimenomaan kotiin.

Sellainen tarina tällä kertaa !

Haasteen etenemistä voi tarkkailla edelleen täältä. Seuraavana vuorossa on aihe: käsilaukussani. Katsotaan milloin saan siitä kerrotta :D

puss

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti