sunnuntai 10. huhtikuuta 2011

Red Riding Hood

Lopetan kohta oikeesti tän koko blogin pitämisen, kun oon niin surkee päivittelemään tätä ! Jokatapauksessa mun yhestä kamerasta on patterit loppu (ja uusien ostaminen on ollut yllättävän vaativa operaatio) ja toisen kameran laturi on Mikkelissä, kun neiti on taas Jämsässä. Tästä kaikesta johtuen kuvaaminen ei oikein luonnistu, eli en oo saanu kuvattua mun New Yorkin ostoksia :((

Tänään kävin kuitenkin katsastamassa RED RIDING HOODin, josta tykkäsin ihan mielettömästi.


Joo, myönnettäköön, että kyseinen leffa muistuttaa tosi paljon Twilighteja (eikä mikään ihme, kun ohjaajat on samat) ja kriitikot on haukunnu koko leffan maan rakoon, samoin kun mun monet ystävät, mutta mää olin ihan mukana koko leffan ajan. Mulle muutenkin leffassa tärkeintä on se fiilis mikä siitä tulee. Vaikka monet kaipais enemmän juonta ja enemmän tapahtumia jne. niin itse kyllä nautin juurikin tällaisista leffoista mihin voi rauhassa eläytyä, ja jossa ilmeet ja tunteet on suuremmassa osassa kun joku räiske ja pauke ja seikkailut ja jännitys. Tosin jännitystä ei mun mielestä tästä leffasta puuttunut.

Mikä ihaninta, mieskauneutta ei jäänyt uupumaan laisinkaan ! Rakastuin ehkä maailmaan upeimpaan Max Ironsiin <3


Jos vaatetusta katsellaan yhtään sillä silmällä, niin noi viitathan on upeita. Mun on pakko saada tollanen viitta systeemi, tosin en oo vielä varma, tarviiks sen olla punanen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti