tiistai 5. huhtikuuta 2011

Neverfull Pm Damier Azur

Huh menipäs pari päivää nopeesti ! Koko sunnuntai meni nukkuessa ja maanantai poikien kanssa ajellessa ja oltiin sen verran reippaitakin, että käytiin lenkillä ja saunassakin. Oli hupaisa päivä todellakin.

Lupasin ostoksia esitellä paremmin, mutta koska oon ilmeisesti tosi saamaton tällähetkellä, niin en oo saanu matkalaukkua edes täysin purettua. Tämän johdosta esittelyssä mun maailman upein beibi, eli mun LV.






Murua pystyy tosiaan pitämään kahdella tavalla, mitkä kuvista näkyykin. Sisustassa toistuu monogrammi kuvio, joka ei onneksi näy mitenkään ulospäin. Mun mielestä itse siinä kuviossa ei oo mitään vikaa, mutta se miten paljon sitä on kopioitu ja käytetty tiesmissä rutkuissa häiritsee mua.

Noin pienestä esikoisesta ei taida olla sen enempää kerrottavaa, muutakuin, että rakastan sitä tosi paljon ja aijon pitää siitä hyvän huolen !


puusss

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti