torstai 14. huhtikuuta 2011

Day 3

MINUN VANHEMPANI

Niinkuin useimmilla, mullakin on äiti ja isä, tosin jäkimmäisen vei syöpä muutama vuosi sitten ajasta ikuisuuteen.

Aikaisemminkin olen joskus maininnut, mun äiti on maailman kaikkeuden parhain äiti.
Se juuri lahjoitti mulle synttärilahjaksi sen 500 dollaria LV:n laukkua varten ja muutenkin se aina keksii kaikkein superhyviä synttäri- ja joululahjoja.

Mun äiti on kyllä muutakin kun hyvä lahjanostaja ! Se on kiltti, huolehtivainen, rakastava, luotettava, kaunis, tyylikäs ja upea nainen. Mun äiti todellakin on mun roolimalli. Mun on melkein vaikeeta ymmärtää miten ihminen voi olla niin ja vahva ja aikaansaava. Miten voi nousta ihan tyhjästä ja luoda itselleen hienon uran ja mun mielestä ainakin ihanan perheen siinä samassa ?

En voi koskaan kiittää äitiä tarpeeks kaikesta mitä se mun puolesta on tehnyt. Ollut tukena kun on vaikeeta, pitäny huolta kun on kipeenä, auttanu aina kun ei itse enää tiedä miten toimia. Muutaman kerran oonkin miettiny, että miten pärjään sitten joskus miljoonan vuoden päästä kun äitinkin aika koittaa.

Jos äiti joskus ajaudut tätä lukemaan, niin minä rakastan sinua :)




Nyt lähden kotiin, kun pikkusiskoilla on hätä päästä katsomaan elokuvaa :D Huomenna jatketaan haastetta taas muistaakseni ruuan merkeissä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti