sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

They say outta sight's out of mind

Eilisestä ei tälläkertaa oo mitään muuta sanottavaa, kun että keikka jäi välistä kun nukahin illalla kymmenen aikaan ja heräsin tossa kahen aikaan äskettäin.. Univelat ainakin sain nukuttua pois ! Lupailin tosiaan mun äidille, että lähen perheen kanssa kiinalaiseen syömään, mutta koska uni vei voiton, niin mun ihana äippä toi mulle valkosipulikanaa tuliaisiks. Loving my mom !

Koska oon ollu niin tylsä, että en oo ees kunnolla pukeutunu pariin päivään, niin keksinpäs tarjota teille pienen nettishoppailuvinkin !
Itsehän tosiaan vietän nettikauppojen sivuilla aikaa lähes päivittäin ja jostain silmiini osui hyödylliseksi todettu sivu. Nimittäin alennuskoodi.fi. Sinne ihmiset on syöttäneet alennuskoodeja mitä ovat saaneet erinäisten postien ja tarjousten myötä, jotta me kaikki muutkin saamme niistä tämän hyödyn irti. Siellä näyttäisi olevan myös ilmoituksia sivujen ilmaisista toimituskuluista.

Taidan rehellisyyden nimessä myös joutua kertomaan, että oon huijannut itseäni nyt pahemman kerran tässä shoppailulakossa.. Ens viikolla nimittäin tulee nellyn paketti ja jossain vaiheessa H&M:n. Selitin tämän kuitenkin itselleni niin, että koska tilasin nellyn ja hooämmän tileille, niin mun ei tarvii maksaa näitä vielä ! Siksi en tavallaan ole ostanut mitään. Missä on mun itsekuri ?

Pyhästi vannon kuitenkin palauttaa kaikki tuotteet jotka eivät ole mielestäni täydellisiä. Vähän saisin kuitenkin pitää, ettei näiden kauppojen pakkaajien työ olisi mennyt aivan harakoille.

kuvat weheartit.com

Oon nykyään myös niin koukussa mekkoihin ! Syytän tästä täysin kevättä, koska talvi oli niin kylmä ja kurja, että heti kun aurinko pilkistää niin tekee mieli laittaa jotain nättiä ja kevyttä päälle.

Tämä tyttö voisi tästä pikkuhiljaa suunnata kohti suihkua ja sen jälkeen lähteä pikkuhiljaa etenemään takaisin kohti Mikkeliä. Tällä kertaa tekis kyllä mieli jäädä vaan kotiin ja nähä kunnolla kaikkia kavereita ja viettää aikaa kotona, mutta ei taida mieliteot tässä auttaa ! Onneks kohta alkaa kesäloma..



                                                                        pusss

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti