maanantai 7. helmikuuta 2011

Party and a sneakpeak

Ompas ollu taas kiire kokoajan ja jokapaikkaan ! Viime lauantaina oli mun ystävän Bonskun  tupaantuliaiset part. 2. Osa 2 sen johdosta, että vesivahinko oli heidät päässyt yllättämään ja joutuivat muuttamaan ihanasta kodistaan pois. Nyt siis tavarat olivat taas paikallaan ja sitähän sietääkin juhlia ! Harmittaa oikein, että en kerinnyt ottamaan kuvia tarjolla olleesta tesmex- voileipäkakusta (mikä oli oikeesti parasta ikinä), tonnikalasalaatista, boolista ja muista tarjottavista. Kuvia ei tällä hetkellä oo kun mun kamerasta joku kaks, mutta ehkä jos myöhemmin saisin muidenkin tuotokset omalle koneelle ja esille teille.

Mekko H&M, vyö joku vanha
Harmi, että kuvaan ei ihan päässy mun viinilasi eikä käsikorut. Katsotaan kuitenkin myöhemmin niitäkin !

Ja arvatkaa, kun ette usko kuinka mua jännittää kun iinapin kaa mennään sinne Hairstorelle värjäileen ja leikkaileen kummankin hiuksia ! Oon ajatellu, että se oma väri pitäis saada taas vuosien jälkeen näkyviin, mikä ei ehkä kovin radikaalia loppujenlopuks ole, koska tossa kuvassakin mulla on juurikasvua joku 10 senttiä. Kerrokset pääsevät taas mukaan kuvioon myös ja huonot latvat saa kyytiä. Ehkä jos kesällä harkitsis jotain ihan hivenen vaaleempaa sävyä vielä. Mulla ei tosiaan neverever oo ollu vaaleta päässä muutakun raitoina joskus.

Mikkelissä aurinko paistaa, joten jos vaan mitenkään joudan niin otan kuvia luonnonvalossa mun uusista rakkauksista, kuten



Siinä pari sneakpeak kuvaa, ja tarkemmin toivon mukaan huomenna ! Nyt olisi mahdollisesti lounaan aika, joka on niinkin mielikuvitus rikas, kuin kananmunia ja ruisleipää.

                                                                    puussss

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti