sunnuntai 2. tammikuuta 2011

Hold My Hand

Oompas ollut laiska ja huono blokkaaja viime aikoina, mut voin puolustautua ! Oon viettäny käytännössä mun koko joululoman töissä Himoksella erinäisissä tehtävissä. Iloisilla mielillä ollaan pääosin kuitenkin :) Kuvia ei myöskään tullut otettua oikeastaan yhtään. Yks ihana joulukuva tosin olis, mutta se on mun siskopuolen kamerassa joka muistaakseni on Bangkokissa (?). Se reissaa niin paljon, etten enää pysy edes perässä. Voin kuitenkin kertoa jotain mun lomasta.

Joulu meni rauhallisesti kotona perheen kanssa syöden ja rentoutuen. Sain maailman upeimman tulostimen lahjaks mun äidiltä ! HP B110 All-in-one- tulostimen nimittäin. Nadjan blogissa esiteltiin tässä jonkin aikaa sitten melkein samanlaista, mutta ilmeisesti vielä vähän kehittyneempää versiota. Mun tulostimessa on vaan osa näytöstä kosketusherkkää, mutta toimii kuitenkin ja uskon tulevani onneliseksi sen kanssa.

Sain kyllä kaikkee muutakin ihanaa lahjaksi, kuten muumisakset, kaija koon uusimman levyn, hm- lahjakortin, ugg- kolikkopussin, rasvoja ja muita vastaavia, muumimukin, nomination paloja hajuveden jne..

 Eli oon siis saanu paljon kaikkee ihaana. Seuraavaksi alkoikin alennusmyynnit jonne riensin heti kun kynnelle kykenin eli 27. päivä. Sieltäkin löytyi vaikka mitä aarteita, mutta mun kamera on tällä kertaa jossain reissussa. Erehdyin ottamaan sen mukaan työpaikan pikkujouluihin ja sillä matkalla se on vieläkin :D Ajattelin tehä myöhemmin kunnon postauksen omista shoppailujutuista kunhan aika riittää ja saan tavarat kokoon. Ja ehkä ostelen vielä jotain ihanaa..

Jäljellä onkin enää uusivuosi, jonka vietin töissä lähestulkoon huomaamatta vuoden vaihtumista. Kerrankin näin, eikä varsinaisesti edes haittaa, mutta ens vuonna juhlin kyllä tämänkin edestä ! Toivottavasti muiden vuoden vaihteet on kuluneet jossain muualla kun töissä ja edes suhteellisen rauhallisesti ja vammoitta !

 Minä tästä alan valmistautua jo henkisesti huomiseen työpäivään ja yritän jaksaa vielä pari päivää olla lomailematta.

Tuitui




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti