tiistai 7. joulukuuta 2010

Happy Independence Day Finland !

Heippa !

Uskokaa tai älkää, niin eilen itsenäisyyspäivänä tarkkailin linnaan kutsuttuja mun äidin kanssa silmä tarkkana. Arvosteltiin taas aika kovalla kädellä niitä ihmisparkoja, jotka ei syystä tai toisesta oo saanu päälleen istuvaa tai muutenkaan kaunista mekkoa. Ilmeisesti tosin ei oltu ainoita, kun iltalehti ainakin kertoi, että noin puolet suomalaisista muisti tehdä samaa. Kuitenkin halusin kertoo teille mun lempparipukutujat ! Oon ehkä aika tylsä, kun Chisu oli mun ennakkosuosikki ja sen takia suosikki nytkin.

Tykkään tosi paljon tosta mekosta, joka kyllä imartelee kantajaansakkin. Tosin inhoon kokovalkosia mekkoja linnan juhlissa. Mun mielestä valkoinen kuuluu vaan häihin. Upee nainen jokatapauksessa !

Kuten kuvasta näkyy, seuraava suosikki oli Tanja Karpela. Mekko oli väriltään ja yksityiskohdiltaan kaunis, ja niin oli Tanjakin. Se on vaan kaunista katseltavaa, kun nainen kantaa itsensä ja vaatteensa ryhdikkäästi ja itsevarmasti. Mun on pakko kuitenkin siteerata mun ystävää Niinaa, joka kirjotti eilen facebookiin "mä haluan kans eduskuntaan jos munkin tisseille kävis karpelat!" Ihan oikeesti, onks sillä silikoonit vai onks tollasen kropan saaminen mahdollista ihan luonnollisesti ? Tässä kuvassa se ei korostu niin paljoo, mutta telkkarissa kyllä.


Jutta Urpilan mekko teki muhun lähtemättömän vaikutuksen ! Tän tyyppisen koltun voisin itsekkin valita linnaan sitten, kun mut joskus sinne kutsutaan. Oon miettiny, että tarvis ehkä mahollisimman pian saada tietää lista niistä miehistä, jotka on kutsuttu ens vuonna jos pääsis vaikka avecina :D

SEURAAVAKSI INHOKIT

En tietenkään jaksa luetella niitä kaikkia, eikä iltalehden sivuilta niitten kuvia löytyis kuitenkaan. Oikeesti, ymmärrän sen, että kaikki ei voi olla laihoja, eikä ruumiinrakenne aina voi olla se perus tiimalasi, mutta jos keskivartalossa on sitä ylimäärästä, niin herranjumala älkää ainakaan korostako sitä !

 Päivi Räsänen. Tämä luomus on varmaan alunperin häämekko. En kyllä osaa arvostaa Räsästä muutenkaan lainakaan, joten toki sekin vaikuttaa mun mielipiteeseen varmasti. Suomen värit oli ideana kiva.


Karita Mattila. Tää on mun  mielestä todellakin mahtelias tyritys. Miksei vanhemmat ihmiset vaan voi pukeutua ja vanhentua arvokkaasti ? En oo varma pystyiskö edes joku parikymppinen pitään tota ja silti näyttään hyvältä. Tän mekon pituus ei jotenkaan näytä hyvältä, kaula-aukko on liian antava ja leikkaus on aika outo.


Helppohan mun on arvostella kun vietin eilisen villasukat jalassa viltin alla meikittömänä, mut kuitenkin :D Tänään täytyis lähtee taas ajeleen Mikkeliin, mutta koitan kuitenkin ensin saada houkuteltua T:n mun kanssa kattomaan sen Harry Potterin kun kaikki muut on sen jo nähny ja mää en !
Mulla ei myöskään oo vieläkään joulukalenteria, joten aijon ehkä viettää mun elämän ensimmäisen joulukuun kokonaan ilman. Siinä sellaset pikakuulumiset. Laitan tänäänkin teijän iloksi jonkun joulubiisin, kunhan saan kuunneltua tän päivän kiintiön täyteen ja valittua seitsemännen päivän lempparin :)
Katsotaan jos huomenna saisin vaikka laitettua jonkun asukuvan.

Pusspuss

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti