torstai 21. lokakuuta 2010

uusi rakkaus

Saanko esitellä mun uusin rakkaus Vagabondin Lugano- saappaat <3 hinta oli muistaakseni noin 120 euroa. Oon kyllä tehny paljon muitakin hyviä ja tarpeellisia hankintoja, mutta unohin mun kameran kotokaupunkiin niin en pysty vielä niistä laittamaan kuvia, mutta kaikki aikanaan.
Seuraavana hankitojen listalla on uus talvitakki, koska unohin mun uuden maan hienoimman nahkatakin jenkkeihin ja siinä voi mennä pari viikkookin ennenkun se on täällä. Enkä halua paleltua ja mun vanhat takit on rumia.
Sitten oon myöskin päättäny, että otan projektiks opetella kierteleen kirppiksiä tarkemmin, koska en oo ikinä ostanu yhen yhtäkään käytettyä vaatetta tai kenkää tai ylipäätään mitään muutakaan.. oon nähny ihmisillä vaan niin uskomattoman hienoja kirppislöytöjä ja uskomattoman halvalla, että mun opiskelijabudjetti vois kiitellä jos osan omaisuudestani sijoittaisinkin tän tyyppisiin järkihankintoihin.

PS. löysin upeimman nettikaupan ikinä ! Forever21.com nimittäin. Käyn just tuolla shoppailemassa aina kun oon jenkeissä. Aijon kyllä lähiaikoina tilata sieltä varmasti, mut noi postimaksut on vaan aika kovat siihen nähen paljon olisin tilannu nyt..

puspus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti