torstai 28. lokakuuta 2010

SYYSLOMA

Siis kuinka ihanaa onkaan olla vaan lomalla ja löllöillä ja ryönätä ! Siksi en ookkaan kirjotellu mitään enkä sen puoleen jaksanu panostaa itteeni niin paljoo, että olis kehannu ottaa kuvia tai mitään.
Ihan tän loman kohokohtia on ollu, kun näin mun ystävää pari kertaa kunnolla oikeen ajan kanssa, joka on nyt rauhanturvaajana Afganistanissa. Eilen se lähti takasin jatkamaan sotaleikkejä ja eilen se myös muisti antaa mulle tuliaisen minkä se oli sieltä ostanu (kuinka hellyyttävää..). Sain huivin joka oli 100% kashmiria ! Ja kaiken lisäks se on vielä hieno ! Lupaan laittaa huomenna kuvan siitä ja ehkä jopa itsestänikin.

Tai hei oompas mää tyhmä, kun eilen otin ittestäni naamakuvia niin voinhan yhen laittaa tännekkin ! ja näköjään oon niin laiskalla tuulella, että en jaksa muutella aikasempia kirjotuksia yhen kuvan lisäämisen takia.


Minä mun vessassa kuvaamassa itseäni.

Ja jotta saisin laitettua edes jotain muutakin kun noin tylsän  kuvan missä ei näy edes vaatteita (mitkä muuten oli pitkä villapaita Gina Tricotista, pitkä toppi Gina Tricotista ja sukkikset H&M + kengät, huivi, takki ja muut asusteet vaihtui noin kolme kertaa päivän aikana) niin laitan linkin yhteen biisiin, joka saa mut jotenkin tosi herkkään mielentilaan, vaikka tälläset sävellykset ei usein vaikuta muhun niin ! tai ehkä oon kasvamassa aikuiseks ja osaan arvostaa kaikenlaista musiikkia ? en tiedä. Jokatapauksessa tässä tämä linkki vielä:
Thomas Newman - Any Other Name



Nonii pusuja !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti